keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Valoa valoa kasvoille!


Eräs rakas pitkäaikainen ystäväni ilmoitti minulle noin reilu viikko sitten, että minun on hankittava uusi ja oikeanvärinen valokynä. Tästä ystävällisestä neuvosta viisastuneena totesin hänen olevan aivan oikeassa, joten päätin heittää kaksi vääränväristä ja liian vanhaa Lumenen valokynääni pois ja etsiä uuden.

Uusi löytyi, kun eksyin isäni kanssa kaupungille syntymäpäivänäni eli viime lauantaina. Stockmannissa olon jälkeen poikkesimme Forumin The Body Shopiin (tietenkin, minnekäs muualle), josta löysin tarvitsemani! Body Shopin Lightening Touch valokynä à 18,40e.

Onko valokynä hyvä? No, kuten kaikki minun ostamani BS:n kosmetiikka, on se! Manittakoot se, että pitää uskaltaa reiluhkosti pyörittää siitä päästä, jotta kärkeen tulee valovoimaista ainetta, mutta se on hyvin levittyvää, hyvin valoa heijastavaa ja pelastaa väsyneet silmäni zombiemaiselta ja ankealta vaikutelmalta.
Jos vertaa Lumeneen niin valokynä on nyt ehdottomasti enemmän omaa sävyäni (01) ja kevyemmin levitettävää. Suosittelen kovasti kaikille teille väsyneille tai muuten vain korostusta ja valoa naamaan kaipaaville naisille!

Jos muuten kuulumisia päivittelen niin tämä viikko tiivistyy hyvin sanoihin: töitä, treeniä,
proteiinirahkaa ja pänttäämistä! Olen hankkinut itselleni kolme työvuoroa viikon sisään ja täytyy sanoa, että viimeksi meni todella hyvin! Pääsin jopa neuvomaan erästä tyttöä asioissa, jotka olivat vielä minullekin epäselviä reilu kolme viikkoa sitten. Loistava fiilis siis ja eteenpäin mennään. Seuraavat vuorot perjantaina ja maanantaina.
Pääsykoe toki jännittää päivä päivältä enemmän ja enemmän, sillä siihenhän on enää.... (laskee) ... 13 päivää!!! Apua. Toivon kovasti, että onnistun sisäistämään kirjasta kaiken tärkeän ja olennaisen.

Oikein lämmintä, aurinkoista ja ihanaa viikon jatkoa kaikille! Enää kaksi päivää viikonloppuun!
Kommenttia saa - kuten aina - laittaa!

Ps. Kävin tänään ihanan venyttävässä lempeässä Yin-joogassa. Huomenna Zumba, sunnuntaina Bodypump.

2 kommenttia:

  1. Kadehdin kyllä sun ajankäytön taitoja! Musta tuntuu että 24 h ei ikinä oo päivässä mulle riittävästi! Tällä viikolla oon ollut niin poikki työvuorojen (8-16) ja muun puuhan (diakin ennakkotehtävä,yo-kutsukortit yms)etten ole ehtinyt salille vielä kertaakaan tällä viikolla :(
    +3h mun vuorokauteen kitooooos!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :D
      Otan tuon suurena kohteliaisuutena, koska mulla ei ole sellainen olo, että omaisin hyvät ajankäytön taidot.. :D Tällä hetkellä olen kyllä yllättänyt itseni just töiden, lukemisen ja treenien sovittamisesta kalenteriin, mutta kyllähän se tosiaan vaatii n. kolme synkronoitua kalenteria, ettei sovi mitään päällekkäisyyksiä :D

      Sullahan on tällä hetkellä pitkät työpäivät, että älä soimaa itseäs :) Pitäähän sitä levätäkin.

      ps. Välillä tuntuu siltä, että pitäis saada viisikin tuntia lisää vuorokauteen..

      Poista

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!