lauantai 7. kesäkuuta 2014

Taikaa, oranssia ja rahaa!

Tässä yo-lahjapostaus, jonka olin luvannut teille, mutta sain vasta nyt aikaiseksi.. kröhöm..

Elikkäs sain paljon kaikenlaista ihanaa ja lisäksi aika paljon rahaa. Koulusta tuli 400e stipendi ja sen lisäksi Pro Lingua-mitali Suomen kieliopettajaliitolta. Lahjaksi sain rahaa 350 euroa ja 200 euron lahjakortin Akateemiseen kirjakauppaan (jes!). Sanotaanko, että iiiiso kivi tipahti sydämeltä sinä lauantaina, kun avasin noita kirjekuoria! Oon ollu niin pahassa rahapulassa ja nyt en aio antaa palaa, vaan säästää ja käyttää rahaa sellaisiin asioihin, mitä oon oikeasti halunnut jo pitkään ja mitä esim. tämä kämppä sisustukseensa vielä tarvitsee (käytiinkin tänään IKEAssa, mutta siitä joku toinen kerta!). Stipendillä maksan vuokrani ens kuussa :D

Tässä muita saamiani lahjoja kuvien kera!



 Sain kaksi ihanaa Iittalan Taika-mukia! Toinen on valkoinen ja toinen sininen.
Otin tähän parin päivän vanhan kuvan valkoisesta ja netistä kuvan sinisestä, sillä ovat
tällä hetkellä molemmat pesussa :D


Rakkaalta (kummi)tädiltäni sain ihanan Kristian Krokforsin grafiikkateoksen "Keltaiset puut".
Tälle täytyy vielä löytää meiltä kotoa paikka. Mietin sitä tässä lähipäivinä samalla, kun 
toteutan suursiivousta. Aivan ihana teos!!!


Ihana yläasteen kuvisopettajani antoi tämän pirteän oranssin huivin, joka on aivan ihanan
tuntuinen ja sopii täydellisesti oranssien conversieni kanssa ;) (Kuten hän oli ajatellutkin <3)
Kuva minusta on otettu päivä juhlien jälkeen matkalla kotiin suhteellisen mahtavassa autossa.


Perheystäviltämme sain todella kätevän uunivuoan! Tätä todella tarvittiin, sillä
meidän pyöreeseen uunivuokaan ei todellakaan saa mahdutettua kaikkea.


Poikaystävän vanhemmilta tuli tämä hopea-sininen rannekoru! Sopii todella hyvin lähes kaiken kanssa ja on todella miellyttävä iholla. Rakastuin..!


Paras ystäväni oli saanut ohjeeksi hankkia minulle vaikka korvakorut ja niin hän teki!
Nämä ihanat korvikset ovat monikäyttöiset, kauniit ja ihanan isot! Lyhyen tukan kanssa on niin kiva pitää korviksia.. ah!


Isäni toi minulle Ranskasta tämän ihanan kaulakorun ja nämä ihanat korvakorut! Kaulakorua rakastan erityisesti sen takia, että se on jotenkin niin erilainen ja tyylikäs. Mulla ei oo mitään vastaavaa. Korvakorut on tosi mielyttävät ja nätit kans :)


Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä porukoiden lahja minulle:
POLARIN FT7 SYKEMITTARI!!! (oranssina tietenkin)
Oon kokenut jo nyt paljon vastoinkäymisiä tämän kanssa, sillä ekalla kerralla, kun menin salille unohdin omistavani tämän eli se jäi kotiin. Toisella kerralla sain otettua tän mukaan Sh'bamiin ja se toimi todella ihanasti. Kolmannella kerralla otin kellon ja vyön mukaan, mutta.... unohdin tuon lähettimen vyöstä! Jepjep.. En siis vieläkään tiedä kuinka tehokkaassa zumbassa käyn, mutta ensi viikolla se sitten selviää :D Tykkään tästä todella paljon. Tässä linkki niille, joita kiinnostaa lukea tämän ominaisuuksista enemmänkin :)


Tässä mun ylioppilaslahjat "lyhykäisyydessään"! Meitä oli mun juhlissa varmaan yhteensä 15-20 parhaimmillaan eli mulle just sopiva määrä. En halunnut mitään jättibileitä, vaan vain minulle kaikista läheisimmät ja rakkaimmat ihmiset. Osa rakkaimmista ei päässyt tulemaan, mutta olivat mielessä sen päivän ajan kyllä.

Ihanan aurinkoista viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

Ajatuksiasi voit näppäillä tähän!